جشنواره ملی فیلم «شهرنما» به تعویق افتاد

سه‌شنبه 23 دی 1404 - 17:00
مطالعه 1 دقیقه
جشنواره شهرنما
رئیس جشنواره ملی فیلم «شهرنما» از تعویق برگزاری این جشنواره خبر داد.
تبلیغات

به گزارش فیلمزی، جشنواره ملی فیلم شهرنما که قرار بود از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ دی‌‌ماه در عمارت گلستان امین رفسنجان برگزار شود، به‌علت اعتراض‌های اجتماعی به تعویق افتاد.

سومین جشنواره ملی فیلم شهرنما قرار بود با حضور ۱۰۰ فیلمساز از سراسر کشور برگزار و در آن ۷۸ فیلم کوتاه داستانی، انیمیشن، مستند و تجربی در ۲۳ سانس اکران شود. همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی از دیگر بخش‌های این جشنواره بود.

لازم به توضیح است به‌گفته سید عباس حسینی، رئیس جشنواره ملی فیلم «شهرنما»، زمان برگزاری این جشنواره متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظرات