آخرین اخبار از فیلم «بنسای» با بازی پریناز ایزدیار و پیمان معادی
به گزارش فیلمزی، فیلمبرداری فیلمِ جدید علی بهراد با نام «بنسای» با بازی پریناز ایزدیار، پیمان معادی، ستاره پسیانی، مهتاب ثروتی، محمدرضا فتحی و محمد عاقبتی، آبانماه سال جاری به پایان رسیده است و طبق گفته این کارگردان، این فیلم اکنون در مرحله پایانی پستولید خود قرار دارد.
علی بهراد، کارگردان فیلم در این زمینه به خبرنگار فیلمزی گفت: بخشهایی از فیلم به صورت «سیجی» کار شده است و برای نهایی شدن این بخشها زمان لازم است. بنابراین ما هیچ عجلهای برای نمایش این فیلم نداشتیم.
آخرین ساخته بهراد پیش از «بنسای»، فیلم «تهران کنارت» بوده که در نخستین نمایش اروپایی خود تابستان امسال در بخش نمایشهای ویژه جشنواره کارلوویواری اکران شد. این فیلم با عنوان انگلیسی «Tehran Another View» با بازی علی شادمان، آناهیتا افشار، آیدا ماهیانی، رضا کولغانی، تینو صالحی، گلنوش قهرمانی، داود ونداده و علی مصفا ساخته شده است.