«فیلیمو» و «آپارات» از دسترس خارج شدند

دوشنبه 11 اسفند 1404 - 15:03
مطالعه 1 دقیقه
فیلیمو
پلتفرم‌های «فیلیمو» و «آپارات» از دسترس خارج شدند. روابط عمومی «فیلیمو» به فیلمزی گفت که مهندسان فنی در حال رفع مشکل هستند.

به گزارش فیلمزی، پلتفرم‌های «فیلیمو» و «آپارات» از دسترس خارج شدند. روابط عمومی «فیلیمو» به رسانه فیلمزی گفت که در حال بررسی و رفع مشکل هستند.

طبق اعلام روابط عمومی «فیلیمو»، این پلتفرم از صبح از دسترس خارج شده و بر اساس گفته مهندسان امور فنی مشکل این پلتفرم تا سه ساعت دیگر رفع خواهد شد.

کاربران می‌توانند پس از رفع نقص فنی با مراجعه به این پلتفرم از برنامه‌های موجود دیدن کنند.

نظرات