بازیگر ونزدی از هواداران خواست مرزها را رعایت کنند
اِما مایرز، ستاره سریال «ونزدی»، گفته است که نمیخواهد با همبازیاش جنا اورتگا شِیپ شود؛ موضوعی که با وجود نقش آنها بهعنوان هماتاقی و بهترین دوست در سریال نتفلیکس، همچنان برای برخی طرفداران تبدیل به سوژه شده است. مایرز و اورتگا در این مجموعه رابطهای نزدیک و صمیمی دارند، اما همین نزدیکی باعث شده بعضی هواداران بخواهند دوستی آنها را به سطحی فراتر ببرند. با این حال، مایرز تاکید کرده که ترجیح میدهد چنین برداشتی درباره افراد واقعی شکل نگیرد.
بهگزارش فیلمزی و به نقل از کامینگسون، مایرز در گفتوگویی تازه با برنامه «گود کامپنی» با اجرای جیمی لینگ درباره دلیل ناراحتیاش از شیپ شدن با جنا اورتگا صحبت کرد و این رفتار را «خطرناک» توصیف کرد. او گفت: «فکر میکنم شیپ کردن آدمهای واقعی خیلی خطرناک است. وارد منطقهای خاکستری میشوید که اول از همه، آدمها را معذب میکنید. آنها حس میکنند دیگر نمیتوانند با هم تعامل داشته باشند، چون واکنش مردم چنین است. جنا و من واقعا چندان اهمیت نمیدهیم ما میگوییم هر طور که میخواهیم با هم تعامل میکنیم... من کمتر نگران خودمان هستم و بیشتر نگران این هستم که مردمِ دیگری را که به هم نزدیک میشوند، آزار میدهند چون میخواهند ما با هم باشیم. اگر هر کس دیگری به دیگری نزدیک شود، انگار دارد در رابطه آنها دخالت میکند.»
مایرز همچنین توضیح داد که با این ترند شخصیتها مشکلی ندارد، اما وقتی پای آدمهای واقعی در میان باشد، ماجرا فرق میکند. او در ادامه گفت از شبکههای اجتماعی هم عقبنشینی کرده و دیگر کامنتها را نمیخواند. این بازیگر قرار است بار دیگر نقش انید را در فصل سوم «ونزدی» ایفا کند.
مایرز در حال حاضر مشغول کار روی «راهنمای قتل برای دختر خوب» است؛ مجموعهای که پس از فصل سومِ پیشِرو به پایان میرسد. او علاوه بر اینها، در فیلم «یک فیلم ماینکرفت» هم حضور داشته است؛ اثری که بیش از ۹۶۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است.