سریال The Bear به پایان رسید؛ خداحافظی احساسی بازیگران با فصل آخر
آشپزخانه برای آخرین بار روشن میشود؛ The Bear سریال موفق شبکهی اَفایکس، به فصل پایانی خود رسید و بازیگرانش از خداحافظیای پر از احساس و بازگشت به نقطهی آغاز صحبت کردند. جرمی آلن وایت، لیزا کولون-زایاس، متی متیسون و لیونل بویس در گفتوگویی با «آن د رِد کارپت» از تجربهای گفتند که برایشان حالا به یک چرخهی کامل رسیده است؛ چرخهای که با فصل پایانی و قسمت فینالِ با عنوان «گوشت گاو اصلی شیکاگولند» به ریشهی رستورانی بازمیگردد که همهچیز از آن آغاز شد.
بهگزارش فیلمزی و به نقل از ایبیسی، همزمان با نزدیک شدن به آخرین سرویس این مجموعه، حالوهوای وداع در میان عوامل کاملا محسوس بود. در این فصل نهایی، سریال بار دیگر به همان فضای نخستین رستوران برمیگردد و همین نکته برای بازیگران معنایی فراتر از یک پایان ساده دارد؛ آنها این بازگشت را فرصتی برای مرور آنچه آنها را به اینجا رسانده، توصیف کردند.
لیزا کولون-زایاس، بازیگر خرس، گفت: «ما داریم آنچه را که ما را به اینجا رساند، در آغوش میکشیم. قدردانِ چیزی هستیم که ما را تا اینجا آورد و آن را با خودمان در آن روز حمل میکنیم.» این نگاه به ریشهها در صحبتهای جرمی آلن وایت هم دیده میشد؛ بازیگری که نقش کارمی را ایفا میکند و معتقد است شخصیتهای آشپزخانه همیشه در همان فضا بودهاند. او گفت: «شخصیتهای آشپزخانه آدمهایی هستند که همیشه آنجا بودهاند. کارمی آمد و از آن عبور کرد. او فقط اینطور در طول فصل در حرکت است.»
متی متیسون و لیونل بویس هم پایان کار را پایانی شایسته برای سالها همراهی در آشپزخانه میدانند. متیسون گفت: «فکر میکنم ما داریم با کشتیای زیبا، مطمئن و روشن بدرقه میشویم. ما آن را پیدا کردیم. یا من آن را پیدا کردم.» بویس نیز در ادامه افزود: «آره، فکر میکنم من هم آن را پیدا کردم. فکر میکنم اصل ماجرا همین بوده؛ یعنی تکامل این شخصیتها. همهچیز با یک جرقه شروع میشود و بعد میبینی آنها را به کجا میبرد. پنج سال بعد، میدانند که چه کسی هستند و به کجا میروند.»
خرس در طول مسیر پخشش به موفقیت بزرگی رسیده و تاکنون ۲۱ جایزهی امی را از آن خود کرده است؛ از جمله جایزهی بهترین سریال کمدی و نیز جوایز فردی برای جرمی آلن وایت، لیزا کولون-زایاس، آیو ادبیری و ابان ماس بکرک، در کنار دیگر برندگان.
سریال The Bear شب گذشته با پخش همه قسمتهای فصل پنجم به پایان رسید.
شما درباره پایان «خرس» چه فکر میکنید؟